воскресенье, 17 марта 2013 г.

Շնորհակալ եմ, որ իմ երեխա լինելը ձեզ չի խանգարում

Միայն ուրիշների հայացքներում կարող ենք տեսնել մեր իրարական դեմքը, նրանց կարծիքներում գտնել մեր առանձնահատկությունը: Մարդիկ դաժան են, որովհետեւ ունեն կուռքեր, նրանք ուզում են, որ իրենց երեխան, քույրը, եղբայրը, ընկերը, երբեմն նաեւ աշակերտը լինեն այնպիսին, ինչպիսին, որ իրենք են ուզում : Ու իրականություն դարձնեն իրենց չիրականացած երազանքները: Մեզանից ոչ ոք կատարյալ չէ, եւ ցանկացած մարդ, ում հետ մտերմանում ենք, տեսնում է մեր թերությունները: Մենք իրավունք ունենք ունենալ թուլություններ եւ թերություններ `դա ամենեւին էլ դժբախտություն չէ: Դժբախտություն, երանի նրան ով չգիտի թե ինչ է դա: Կար ժամանակ երբ ամեն ինչի մեջ գտնում էի երջանկանալու հնարավորութուն, ասօր փորցում եմ մնալ երեխա, անկախ ճակատագրիս առաջադրանքների: Դժվարությունները հաղթահարում եմ իմ սիրած մարդկանց, խաղի, զբաղված լինելու միջոցով: Խաղում եմ, որ ետ դառնամ մանկություն, հանելով դիմակս, երբեմն զոհաբերելով անհատականությունս , որը ժամանակ առ ժամանակ սահմանափակում է իմ էությունը: Ես իսկական եմ, այնպիսին եմ, ինչպիսին, որ դուք ինձ ճանաչում եք: Աշխատում եմ մնալ երեխա, որովհետեւ չեմ ուզում ծանրաբեռնել ինձ դիմակներով: Շնորհակալ եմ, որ իմ երեխա լինելը ձեզ չի խանգարում:

1 комментарий: