воскресенье, 24 марта 2013 г.

Գիտեք ովքեր են երջանիկները ...


Գիտեք ովքեր են երջանիկները ... Մարդիկ, ում վաղը երբեք չի վերջանում, մարդիկ, ում վաղը միշը անհայտ է, նա էլ հենց ապրեցնում է: Երջանիկները նրանք են, ովքեր ընդունում են անհայտի կանչը եւ չեն ապրում թեորիաներով: Չգիտեմ, գուցե սխալվում եմ: Իմ կարծիքով, գիտելիքը դա թեորիա է, իմացությունը `փորձ: Ինչումն է տարբերությունը: իմացությունը, երբ ճանապարհ ես գնում, տեսնում ես, ընկնում եւ բարձրանում ես: Գիտելիքը, երբ մեկը անցնում է այդ ճանապարհը եւ քեզ պատմում է դրա մասին: Վաղը ՄԵՆՔ ճանապարհ ենք անցնելու : Մենք միասին `դասավանդող եւ սովորող, թեորիան եւ իմացությունը: Միասին ճամփա անցնելը հրաշալի դաս է, որը սովորեցնում է ներել, մոռանալ, կիսվել, հասկանալ, իմացություն ձեռք բերել, ապրել, պայքարել, կարճ ասած` հինգ հոգով մեկ երգ երգել: Մեր վաղը երբեք չի վերջանալու, մենք այնքան նման մեր նպատակներով եւ այնքան տարբեր մեր առանձնահատկություններով: Մենք երջանիկ ենք, որովհետեւ ունենք իմացություն ձեռք բերելու հնարավորություն:
                                Ցտեսություն `խնդրում եմ կարոտեք մեզ:


2 комментария: