вторник, 13 марта 2012 г.

Ճանաչիր երկիրդ



Պատմությունը գրում է ժամանակը,հնարավորություն տալով յուրաքանչյուրիս մասնակից լինել`ապրել արարել այդ ժամանակի մեջ:Չեմ ուզում խոսել հազարամյակներ ապրած երկրիս մասին,բոլոր այն ճանաչված առժեքների ,որոնց շնորհիվ  ես հայ եմ , կամ  , ճանաչում  և  սիրում  եմ երկիրս:   Այսօր  Հայաստանը հակադրումների երկիր է:  Նպատակներ,ցանկություններ,գաղափարախոսություններ,սեր,գյուղ, քաղաք,Եվրոպա...
Ամեն ինչ հակադրվում է,մեկը մյուսով ապրելու փոխարեն:Երկրիս մարդիկ ինքնահաստատվում եմ ,ապրելով մեկ երկրի մեջ`երազելով այլ երկրների մասին:Ինքդ քեզ ճանաչիր`այդպիսին է երկիրդ:


3 комментария:

  1. Շահանե ջան, անկեղծությունդ հիանալի էր,բայց տառասխալներդ շատ էին...

    ОтветитьУдалить
  2. Շահանե ջան, անկեղծությունդ հիանալի էր,բայց տառասխալներդ շատ էին...

    ОтветитьУдалить
  3. Երեվի անհանգստւթյունից է, խնդրում եմ չկասկածել գրագիտությանս... Շնորհակալ եմ ))

    ОтветитьУдалить